Algemene voorwaarden

FAQ

Leveren en Bestellen

Door het Coronavirus gelden er afwijkeningen bij leveringen en het leverschema.
Gedurende de opgelegde beperkende maatregelen van de overheid, vermijden de chauffeurs zoveel mogelijk het contact met klanten. De chauffeur zal de transportmanifesten waarop de handtekeningen worden gezet niet meer laten aftekenen door de klant, maar dit doet de chauffeur zelf. De chauffeur vraagt om de naam en noteert deze naam zelf op de papieren. Ook vragen wij onze chauffeurs waar mogelijk tot de deur te bezorgen.  

Bestellingen in Randstadgebied ( postcodes 1000 – 1599 | 1900 – 4299 | 4800 – 5799 | 6500 – 6899) worden binnen 2 werkdagen geleverd (excl maandag), mits je voor 12:00 besteld. 

Bestellingen buiten de Randstad worden binnen 3 werkdagen geleverd (excl maandag), mits je voor 12:00 besteld.

Bestellingen in België zijn op navraag bij NICE via order@thenicecompany.nl

Wij leveren alleen aan wedeverkopers. Dit betekent dat je bijvoorbeeld een horecazaak hebt en onze ijsjes aan je gasten wilt aanbieden. Een festival of cateringbedrijf kan natuurlijk ook!

Wij leveren zelf niet direct aan consumenten. Maar er zijn naast onze verkooppunten, ook online webwinkels waar je onze ijsjes kan bestellen. Dit zijn onder andere Crisp, Picnic, en www.vrieswinkel.nl

Wij werken al meer dan vijf jaar samen met dezelfde transporteur samen, I&L logistiek uit Tilburg. Zij zijn gespecialiseerd in het transporteren in diepvries- koel en andere goederen in heel Nederland en een deel van België. Dit doen zij met auto’s die speciaal zijn uitgerust met een (vries)koeling, zodat je ijsjes altijd volgens de hygienenormen en vrieskoud worden vervoerd.

 

Je kan onze ijsjes online bestellen via onze bestelomgeving.

Onze transporteur werkt met een vaste bezorgdag(en) per postcodegebied. Bestel je voor 12:00, dan heb je het ijs vaak al de volgende dag in huis! 

I&L logistiek komt tussen 9:00 en 18:00 bij jullie langs om de ijsjes af te leveren. Een dag voor levering ontvang je rond 18:00 een mail waarin ze een indicatie geven van het tijdsvak van 2uur waarin je je bestelling ongeveer kan verwachten. Houd er rekening mee dat door vertraging of door juist minder drukte op de weg, je levering soms iets vroeger of later bezorgd kan worden.

Onze transporteur komt tussen 9:00 en 18:00 langs om de ijsjes te brengen. Komt het bijvoorbeeld niet uit dat ze in de middag langskomen? Dan kan je bij het bestellen aangeven dat je de bestelling bijvoorbeeld voor 12:00 of na 12:00 wilt ontvangen. Hier betaal je wel een toeslag voor.

Mocht je onverhoopt niet aanwezig zijn om de ijsjes in ontvangst te nemen, dan probeert I&L logistiek in eerste instantie nog contact met je te zoeken voor een oplossing om alsnog de ijsjes op dat moment te leveren. Houd er rekening mee dat de chauffeur maximaal 10 minuten kan wachten, voordat deze verder gaat met zijn route. 

Als de chauffeur de ijsjes niet kan afleveren, heeft dit als gevolg dat wij de kosten die wij maken voor het transport helaas aan je moeten doorbelasten. Dit is een minimum tarief van 17,50 euro.

Vervelend! Soms kan het voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat met de bestelling of de levering. Dit proberen we uiteraard te voorkomen, maar fouten maken is menselijk. Zou je zo vriendelijk zijn zo snel mogelijk contact met ons op te willen nemen? Dan zoeken uit waar het mis is gegaan en hoe we zo snel mogelijk een oplossing voor je kunnen vinden. 

Houd er rekening mee dat promotiemateriaal soms apart wordt verstuurd via de pakketpost. Hier ontvang je van ons dan nog een track en trace code van.

Je kan je bestelling tot 14:00 nog annuleren voor de dag van levering. Dan kunnen wij en de transporteur deze nog uit onze systemen halen.

Gezien de aard van de producten (diepvriesgoederen) is het niet mogelijk om je bestelling te retourneren of je geld terug te vragen. 

Ben je ergens ontevreden over? Neem dan contact met ons op om dit te bespreken.

Je kan bij ons een vriezer en ijspakket online bestellen. Wij bieden 2 soorten vriezers aan. De vriezers dien je vooraf te betalen bij ons.

Zodra je betaling bij ons binnen is, zetten we de opdracht in werking, dat gaat als volgt:

  • Wij geven de bestelling door aan de vriezerleverancier.
  • De transporteur van de vriezer neemt contact met je op om de aflevergegevens te controleren.
  • Het ijspakket wordt de eerstvolgende dag na de vriezer geleverd. Heb je genoeg ruimte om je ijspakket op te slaan? Geef dit dan aan ons, dan leveren we het ijspakket alvast uit.
  • alle overige voorwaarden kan je hier terugvinden.